آینه

شعر یعنی نور یعنی آینه

آینه

شعر یعنی نور یعنی آینه

من او

شنبه, ۷ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۳۷ ب.ظ

قل اعوذ برب سوره ی ناس

برد باید پناه از خناس

شب جمعه چهارم آگوست

من و او دور هم و یک آناناس

من و او دور هم و یک ویسکی

من و او دور هم و یک گیلاس

با زبانش که جای خود دارد

می زند با دو چشم خود هم لاس

لذت بازی خیانتمان

و دو تا شیش آمده با تاس

من و او لب به لب و سر در بووووق

من و تنهایی و خطر در بووووق

بوق ممتد صدای پخش اذان 

می دهد جان به جانمان قرآن

و صدای مؤذن و قاری

مثل آبی که می شود جاری

لاجرم می رسد به گوش همه

از حرم می رسد به گوش همه

شب جمعه چهارم شعبان

همه ی شهر صف به صف ایمان

قل اعوذ برب سوره ی ناس

برد باید پناه از وسواس

۹۲/۱۰/۰۷
میرزا محمد حسین حدائق

نظرات  (۳)

۰۶ بهمن ۹۲ ، ۱۸:۴۰ سارا تهرانی
واقعا خوب بود اما

مورد داشت اونم زیاد :D
س. ""برد باید پناه""
15
پاسخ:
س
کم دادی.
خیلی مورد اخلاقی داشت
ولی بامزه بود از آگوست به شعبان رسید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">