آینه

شعر یعنی نور یعنی آینه

آینه

شعر یعنی نور یعنی آینه

از خودم بپرس

شنبه, ۷ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۴۷ ب.ظ

گاهی بیا و حال مرا از خودم بپرس

معنی قیل و قال مرا از خودم بپرس

من گنگ خواب دیده ی این شهر کور و کر

مفهوم خواب لال مرا از خودم بپرس

هر شب برای دیدن تو فال می زنم

امشب بیا و فال مرا از خودم بپرس

جر تو ببین تمام ضمایر چه غایبند

ای تو! بیا روال مرا از خودم بپرس

در این غزل مجال فرار از تو نیست پس

این شعر بی مجال مرا از خودم بپرس

خوبی؟ سلامتی؟ چه خبر از دیارتان؟

یک دفعه تو سوال مرا از خودم بپرس

تنها نشسته ام به امید تو نازنین

حالا بیا زوال مرا از خودم بپرس

۹۲/۱۰/۰۷
میرزا محمد حسین حدائق

نظرات  (۳)

قشنگه...
پاسخ:
ممنون
قشنگ بود میرزا ...
پاسخ:
ممنون

س/ واقعا زیبا، شعر و تخیلش رو پسندیدم؛{محتوایی بنظرم درد نداری! میدونی چی میگم؟ بیشتر قالبی}
19***
پاسخ:
س
متشکرم داداش

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">