آینه

شعر یعنی نور یعنی آینه

آینه

شعر یعنی نور یعنی آینه

به خدا سیاسی نیست!!!

شنبه, ۷ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۵۴ ب.ظ

ساده ام این سادگی را دوست دارم

عاشقم دلدادگی را دوست دارم

دولت چشمان تو سازنده ام شد

دولت سازندگی را دوست دارم

چون که در بند توام آزاد هستم 

من غلامم بندگی را دوست دارم

زندگی یعنی که لبخند قشنگت

تا بخندی زندگی را دوست دارم

سیب می بارد در اینجا جای باران

اینچنین بارندگی را دوست دارم

با اجازه بوسه از رویت بگیرم؟

واقعا شرمندگی را دوست دارم

۹۲/۱۰/۰۷
میرزا محمد حسین حدائق

نظرات  (۵)

من هم دولت سازندگی را دوست دارم...

۰۵ اسفند ۹۲ ، ۱۱:۱۵ مرتضی ساعی
یه مصرع مناسب تر :

" دولت شرمندگی را دوست دارم ".

یاعلی
پاسخ:
گفتم که سیاسی نیست
دولت سازندگی؟! دو پهلو بودولی قسمت قبول...

واقعا شرمندگی را دوست داری؟!
14
پاسخ:
؟!
ایول الله
بخدا دولت سازندگی را دوست دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">