آینه

شعر یعنی نور یعنی آینه

آینه

شعر یعنی نور یعنی آینه

مرده را دریاب

دوشنبه, ۹ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۰۳ ب.ظ

نمک در کلام شیرینت

هیبت این نگاه سنگینت

تاب خوش بوی موی پر چینت

لام تشدید دار «ضالین»ت

***

ای پریچهر می کشد من را

***

رنگ این گیسوی حنا شویت

عطر و بوی لیالی مویت

این همه دست آمده سویت

عاشقان همیشه پیجویت

***

ای پریچهر می کشد من را

***

شب جمعه هوای بارانی

شعر خواجوی پیر کرمانی

لهجه ی یزدی و غزل خوانی

تو که رندی و خوب می دانی

***

ای پریچهر می کشد من را

***

می شوم راهی سمرقندت

به هوای لب پر از قندت

می نشینم همیشه دربندت

شعر گفتم برای لبخندت

***

ای پریچهر مرده را دریاب

۹۲/۱۰/۰۹
میرزا محمد حسین حدائق

نظرات  (۷)

۱۹ دی ۹۲ ، ۱۱:۳۷ قطعه نوزده
هر چی فک می کنم نمتونم بفهمم چطوری کلام شیرین نمک داره؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ:
آخه حرفاش شور و شیرینه
دانی که عشق یوسف با دلبرم چه ها کرد
من سوی او که بودم او دیگری صدا کرد

دادم عنان به دستش اما ز فرط مستی
جای چراندن من افسار من رها کرد
پاسخ:
ای ول خیلی حال کردم دمت گرم 
سلام

یواش یواش شعرات داره میره که آبی بشه..
کمتر شعر بگو و لی در عوض مثل قبل پر معنا و ظریف..
پاسخ:
سلام
ممنون
چشم
سلام
عجب!!!!!!!!!
پریچهر؟موی حناشور؟عطروبو؟گیسو؟؟هیبت نگاه؟؟؟
.............................................
پاسخ:
سلام
چرا عجب؟؟؟
دست ازدامان شب برداشتم
تابیاویزم به گیسوی سحر
خویش را ازساحل افکندم درآب
لیک ازژرفای دریابی خبر
.
.
.
پاسخ:
شعر قشنگیه
دوسش دارم
از وب اهورا اتفاقی کلیک کردم صفحه ات باز شد ساعتی ست گیر کردم آقا میرزا یقینا تکی! شعرات به دل می شینه ساده بگم راحت الحلقومه!...قلمت همیشه برقرار وجانت پایدار ...یاعلی
پاسخ:
نظر لطفتونه ممنون
منصور باشید
یاعلی
پریچهر مربوط به نسل گذشته موهای حنا شور...
پاسخ:
نه ایشان هنوزهم حنا میزنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">