آینه

شعر یعنی نور یعنی آینه

آینه

شعر یعنی نور یعنی آینه

مجاور

پنجشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۲، ۰۹:۵۸ ق.ظ

در بزرگیت همین بس که من بی سر و پا

چند سالی است که در کوی تو ساکن شده ام

۹۲/۱۲/۲۲
میرزا محمد حسین حدائق

نظرات  (۹)

سلام

 آفرین....
شعر دلنشینی سرودید.....

http://taknevisi.blog.ir/
شما مجاور آقا هستید ظاهرا ی سوال مریضای روحی ومغزی چطور دخیل میبندن...؟؟؟
پاسخ:
دور از شما چقدر از این بی لیاقتها گرد آقا هستن ما بی خبریم الله و ...
شفا برای آنها واجبتره تا اونهایی که دخیل بستن...
سلام دوست عزیز
سال نو مبارک
کم لطف شدید....
پاسخ:
سلام 
ممنون
کم توفیق شدم
دلم برای حرم تنگ شده
پاسخ:
منم همینطور
سلام
احسنت
پاسخ:
سلام ممنون
چه خوب ...
دو دوست هم دارم که ساکن دانشگاه قدس رضوی هستن ...
پاسخ:
به سلامتی
اوف اوف اوف  عالی بود با دلم خیلی بازی کرد.....
پاسخ:
متشکرم عزیزم

آقا محمدحسین عزیز سلام
از اشعار جدیدتون استفاده کردیم.
موفق باشید ان شاء الله
فقط منظورتون رو از این بیت درست نفهمیدم.
آیا مفهوم کلی بیت این است؟!
"همین که من مجاور تو هستم در بزرگی ات کافی است."
بلکه هم برداشت حقیر ناصواب است.
به هرحال جسارت حقیر را ببخشید.
ارادت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">