آینه

شعر یعنی نور یعنی آینه

آینه

شعر یعنی نور یعنی آینه

منطق لب ها

شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۰۹ ب.ظ

فال می خواهم بگیرم می شود نیت کنی؟

می شود با این غزل احساس سنخیت کنی؟

کاش شاعر می شدم مضمون شعرم می شدی

قوه ی شعر مرا درگیر فعلیت کنی

منطق لب های تو شد علت اشعار من

می شود با بوسه ای اثبات علیت کنی

طبع من گرم است، عشق من ندارد حد و مرز

تو زرنگی، می شود آن را مدیریت کنی؟

شعر من بی تو اهمیت ندارد نازنین

عشوه ای کن تا غزل را پر اهمیت کنی

عذر می خواهم حواسم چند بیتی پرت شد

فال می گیرم، دوباره می شود نیت کنی؟

۹۳/۰۳/۳۱
میرزا محمد حسین حدائق

نظرات  (۷)

درود برشما
شاعر نئو کلاسیک
اشعارتان را از بر کرده ام  و
به امید دیدار 

جناب واقعا واقعا واقعا شعرت زیباست!
سلام

بسیار استادانه قافیه چیده بودید
و بیت آخر واقعا زیبا شعر رو جمع کرد.

موفق باشید
۲۵ تیر ۹۳ ، ۰۶:۰۹ سید حبیب الله
سلام علیکم حاج آقا
بسیار زیبا بود

خوشمان آمد .

پاسخ:
ما نیز هم
۰۳ تیر ۹۳ ، ۰۸:۴۸ سره‌گــر
خوندمش.

همین
آقا محمد حسین سلام علیکم
احسنت
زیبا بود.
از اصطلاحات فلسفی خوب استفاده کرده بودی.
پاسخ:
سلام داداش
ممنون
تاثیر امتحاناته

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">