آینه

شعر یعنی نور یعنی آینه

آینه

شعر یعنی نور یعنی آینه

در جوار معصومه

جمعه, ۱۵ دی ۱۳۹۱، ۰۱:۳۰ ب.ظ

من بر در کویتان گدایم بانو

محتاج عنایت شمایم بانو

تحویل بگیرید مرا حضرت عشق

من ریزه خور خوان رضایم بانو

معصومه

۹۱/۱۰/۱۵
میرزا محمد حسین حدائق

نظرات  (۶)

دمت اقا محمد حسین.
آفرین
پاسخ:
ممنون
۱۶ دی ۹۱ ، ۲۲:۵۰ محمدصادق محمدیان
چسبیدن بیت سوم به طرز خوندن فرد بستگی داره مثل خیلی ازشعرا مثلا همین شعر من که محمدحسین حتما نخوندتش ولی من که مثل اون بی معرفت نیستم همیشه وبش رو چک میکنم
آفرین
مصرع سوم فقط نمیچسبه...
 همه محتاج عنایتیم بی بی جان
۱۵ دی ۹۱ ، ۱۴:۴۷ حاتم ابتسام

آفرین ریزه خور...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">