آینه

شعر یعنی نور یعنی آینه

آینه

شعر یعنی نور یعنی آینه

یک پاکت سیگار

سه شنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۱، ۰۶:۴۴ ب.ظ

از زندگی پر از تلاطم سیرم

من با خودم و عقل خودم درگیرم

یک پاکت سیگار شده همدم من

با هر نفسی که میکشم میمیرم

۹۱/۱۱/۱۷
میرزا محمد حسین حدائق

نظرات  (۱۲)

سیگار عامل اصلی سرطان و برای سلامتی زیان آور است!
هیچ ماست فروشی نمیگه که ماست من ترشه
ولی دیدیم که همیشه اینطور نیست!
صداقت را باید آموخت...
پاسخ:
ببخشید شما ؟
نمره 3

می گن یه نخ سیگار آدم رو آروم می کنه . . .
من موندم !! یعنی تو قد یه سیگارم نبودی...؟؟؟؟؟؟؟؟

۱۳ اسفند ۹۱ ، ۱۳:۵۰ عارف‌حسین
پس یعنی تا گردن کردنت تو خاک!؟
پاسخ:
شاید
۱۱ اسفند ۹۱ ، ۱۳:۰۴ عارف‌حسین
زنده‌ای؟
پاسخ:
پنجاه درصد آره 
۰۷ اسفند ۹۱ ، ۰۸:۰۸ محسن بدرقه
حالا خوبه سیگار میکشی.
بعضی وقتا اونقدر زندگی دردناکه که تریاک و کوکا و گراس و الکلم نمیتونه درستت کنه.
اون زمان فقط....!
پاسخ:
اینا فقط در حد شعره 
۰۵ اسفند ۹۱ ، ۱۰:۴۴ ادامه مطلب...
چمدان بسته ام و ,ازم خلوت شده ام
غزل و خلوت و سیگار و... 
خدایی هم هست....
۰۴ اسفند ۹۱ ، ۲۳:۳۵ عروة الوثقی
دامن کشان پا از زندگی بیرون میکشم ...آه
هر گاه صدای در زدن به گوشم میرسد با خوش حالی از خود میپرسم آیا این بار دیگر نوبت من رسید؟؟؟؟؟؟؟؟     یا...
۲۳ بهمن ۹۱ ، ۲۳:۴۰ عارف محمدی برنتی

به نظر من زندگی پرتلاطم بهتر از زندگی ساکنه

من از زندگی پر از سکون سیرم

به جای سیگار نفس بکش

نفس عمییییییییییییق

ممنون به روزم اومدی نظر یادت نره
۱۹ بهمن ۹۱ ، ۱۵:۴۱ حسین کمالی
غلط کردی سیکار کم میکشی ..........بیشترش کن خیلی خوب زود معتاد میشی
منم سیرم اما سیگار نمی کشم
آه میکشم و با هر آه می میرم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">