آینه

شعر یعنی نور یعنی آینه

آینه

شعر یعنی نور یعنی آینه

دو تا سیب رسیده

دوشنبه, ۲۰ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۵۲ ق.ظ

امروز زیباتر شدی ای نور دیده

مثل نگاه آسمان وقت سپیده

سرمه نمی خواهد دو چشمت بس که زیبایست

زیباتر از چشم تو را چشمی ندیده

گویا که تو شعر تمام شاعرانی

"چشمت دو بیتی، لب غزل، مویت قصیده"

وقتش رسیده بوسه ای از تو بگیرم

از بس که سرخ است این دو تا سیب رسیده

هر کار کردم بیت آخر در نیامد

شاید غزل مثل من تنها بریده

۹۲/۰۳/۲۰
میرزا محمد حسین حدائق

نظرات  (۹)

گاهی وقتها بیت اول این شعرتون رو برای دختر کوچولوم میخونم. هر دوتا مون دوستش داریم. گفتم ازتون تشکر کنم!
پاسخ:
خیلی ممنون
نوستالوژی و عکس...
نمیخواد خودم دم پیداش کردم

سلام

 

یه شعر داشتینا که می گفت.. خورشید و .. یعنی چشمت ...مانند شبم سیاه یعنی چشمت... از توی وبلاگ برش داشتین میشه لطفا آدرس پستشو برام بزارید.

۳۰ خرداد ۹۲ ، ۰۱:۵۴ عارف‌حسین
صرفا جهت عرض ارادت!

سلام

همین بود می خواستی واسم بخونی...؟؟

 

جالب بود

دمت گرم

پاسخ:
سلام ممنون 
۲۰ خرداد ۹۲ ، ۲۲:۲۰ پرستومهاجر
قشنگ بود 
من وب تون خیلی رو دوس دارم
۲۰ خرداد ۹۲ ، ۲۰:۲۳ haamiiiiiiiiiiiiiiiiid ???

وقتش رسیده بوسه ای از تو بگیرم

از بس که سرخ است این دو تا سیب رسیده



برگرفته شده از mhtanha.blog.ir
۲۰ خرداد ۹۲ ، ۱۵:۵۷ حاتم ابتسام
ترانه دلنشینی بود.
لذت بردم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">