آینه

شعر یعنی نور یعنی آینه

آینه

شعر یعنی نور یعنی آینه

به مناسبت تولد غدیر

دوشنبه, ۶ آبان ۱۳۹۲، ۰۱:۰۷ ب.ظ

با یاد تو شد بنا پی و بنیادم

در بند توام که اینچنین آزادم

باید برسد به گوش عالم دادم

من بچه کشور علی آبادم

۹۲/۰۸/۰۶
میرزا محمد حسین حدائق

نظرات  (۷)

سلام
دل را اگر از حسین بگیرم چه کنم
بی عشق حسین اگر بمیرم چه کنم
فردا که کسی را به کسی کاری نیست
دامان حسین اگر نگیرم چه کنم
وبلاگ قشنگی داشتین
التماس دعا ...


سلام شعری که گفتمت پارسال سهرابی تو دانشکده خوند/ عالیه فقط حیف که کامل مجلس رو نگذاشتن/
http://www.snn.ir/NSite/FullStory/Video/?Serv=12&Id=273245&Sgr=137
۱۴ آبان ۹۲ ، ۰۰:۰۶ حاتم ابتسام

حیف که این شعر را به بهونه دیگه ای برام خوندی...

و الا می گفتم: «ای ول»

که نمیگم!

پاسخ:
به هر حال گفتی 
هر کس به ولایت علی بدبین است
درمان و علاج او فقط قزوین است



دشمن سنی و امیم
من سگ حضرت رقیم
عالی بود.خدا قوت
ایول الله
هر کس به ولایت علی شکاک است
ملعون و حرامزاده و ناپاک است
پاسخ:
نه به این شدت!
شاید قاصر باشه
شایدم مقصر
احسنت!
پاسخ:
ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">