آینه

شعر یعنی نور یعنی آینه

آینه

شعر یعنی نور یعنی آینه

شاعر

پنجشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۲، ۰۳:۳۳ ق.ظ

من شاعرم سرگرم با افکار خویشم

مشغول روشن کردن سیگار خویشم

یک گوشه کز کردم میان غربت خویش

کاری ندارم با کسی هم کار خویشم

کارم شده مضمون تراشی های بی خود

یک ریسمان در دست دارم دار خویشم

یک نقطه و یک دایره تکرار تکرار

دور خودم می چرخم و پرگار خویشم

هی می زنم خط باز هم هی می نویسم

من تا ابد در گیر با تکرار خویشم

آیینه ها دیگر مرا باور ندارند

عمریست من در حسرت دیدار خویشم

چندیست مثل فاحشه ها در خیابان

مشغول پیدا کردن بازار خویشم

من را رها کن زندگی تنهام بگذار

من شاعرم سرگرم با اشعار خویشم

۹۲/۰۹/۱۴
میرزا محمد حسین حدائق

نظرات  (۲)

موفق باشین
منتظر حضور گرمتان در وبلاگم خواهم بود
اهورا...
جالب عالی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">