آینه

شعر یعنی نور یعنی آینه

آینه

شعر یعنی نور یعنی آینه

شاعر شهرستانی

شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۳، ۰۹:۵۶ ق.ظ

شعر من دست خودم نیست خودت می دانی

تو که اشعار مرا از دل من می خوانی

اهل شیرازم و نازک دل و احساساتی

چه کنم با دل این شاعر شهرستانی؟

آمد از سبز ترین کوچه مشهد بویت

باد می گفت که تو اهل همین «میلانی»

خنده ات سبز و لبت سرخ و دلت شیرین است

ناقلا راست بگو پسته ی رفسنجانی؟

مدل موی تو زیباست ببخشید ولی

چند ماهست ندیدست تو را سلمانی؟

جای سوغات برایم غزلی ناب بخوان

تو خودت باقلوایی تو خودت سوهانی

اگر این شعر مرا نقد کنی می زنمت

این غزل دست خودم نیست خودت می دانی

۹۳/۰۹/۱۵
میرزا محمد حسین حدائق

نظرات  (۱)

محمد حسین جان سلام
خوب هستی برادر؟
آقا خیلی وقته نبودید؟
خداوند خیرتان بدهد.
از اشعارتون استفاده کردیم.
خیلی خوب بود.
ارادت

پاسخ:
سلام ممنون
شعر هام خشک شده بودن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">