آینه

شعر یعنی نور یعنی آینه

آینه

شعر یعنی نور یعنی آینه

کمیت لنگ

شنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۳، ۱۰:۰۵ ق.ظ

دفتر شعر از دل بی تاب من در مانده است

اشک در چشم پر از خوناب من در مانده است

هم ز دوری بی قرارم هم ز وصلت شرمسار

واژه از توصیف حس ناب من در مانده است

بی عنایت های تو قطعا کمیتم لنگ بود

هر کسی از حالت نایاب من در مانده است

خواب دیدم گم شدم در کربلا پیدا شدم

ابن سیرین را ببین در خواب من در مانده است

مختصر بودم که از عشقت مطول گشته ام

عالم بی چاره ای در باب من در مانده است

هیچ ترتیبی و آدابی نمی جویم دگر

والسلام. از هجر تو آداب من در مانده است

۹۳/۰۹/۱۵
میرزا محمد حسین حدائق

نظرات  (۵)

کیه با نقطه گذاری من پیام میزاره..!
خب یکم خلاقیت داشته باش.

۲۱ آذر ۹۳ ، ۱۹:۴۴ فائزه تکلو
چرا انقدر این شعرا قشنگه!همیشه چک میکنم و پست جدید میبینم کلی ذوق میکنم حس خوبی بهم میده دلم میخواد ی شعر جدید بگم.لطفا به شاعرش سلام برسونید و بگید دم شما گرم
من همچنان سر میزنم
موفق و پیروز باشید
پاسخ:
سلام بسیار ممنونم لطف دارید امیدوارم طبعتون همیشه سرشار باشه
آقا یه عکس جدید از خودت بذار
این خیلی قدیمی شده...!
سلام
انگار به حمدالله خواهر یزدیمون برگشتن.. تعطیلات شعر هم به پایان رسید..

پاسخ:
سلام خواهری در کار نبوده
سلام وبلاگ کاملا شیک و خوبی داری. ممنون میشم منو لینک کنی و به وبلاگ منم سربزنی منم وبلاگ شمارو لینک میکنم یه خورده تازه واردم. با نام دل نوشته های یه تنها لینک کنید. مرسی موفق باشید [گل]

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">