آینه

شعر یعنی نور یعنی آینه

آینه

شعر یعنی نور یعنی آینه

ناگهان مردم

شنبه, ۱۸ آذر ۱۳۹۱، ۰۴:۳۹ ب.ظ

میان کوچه و پس کوچه هایتان مردم

برای غربت و اندوه آسمان مردم

صدای من که میان صدایتان گم شد

کمی شکسته شدم در همان میان مردم

چو زیر چکمه کشیدید باغ گل ها را

برای حسرت این پیر باغبان مردم

صدای ضجه ی مادر به گوشتان نرسید؟

به داد من نرسیدید و من جوان مردم

به روز مردگی روزگار خندیدم

شبیه واژه ی تکراری زمان مردم

خدا به جرم گناهی مرا رها کرده

برای دیدن آن یار مهربان مردم

چه قدر قصه ی «تنهاییم» غم آلود است

غریبه وار نوشتم و ناگهان مردم

                                                                                                                    91/9/18

۹۱/۰۹/۱۸
میرزا محمد حسین حدائق

نظرات  (۲)

۱۹ مهر ۹۲ ، ۲۳:۲۷ غریبه ای آشنا
سلام.شعرهات خیلی سوزناکه.این شعرا رو واسه کی گفتی؟ ولی من مث خودت پسرم و حسابی درکت میکنم.

صدای ضجه ی مادر به گوشتان نرسید؟

به داد من نرسیدید و من جوان مردم


عالی...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">