آینه

شعر یعنی نور یعنی آینه

آینه

شعر یعنی نور یعنی آینه

آهای مردم

يكشنبه, ۳ دی ۱۳۹۱، ۱۱:۳۹ ب.ظ

آنقدر برایتان نقاب به چهره گذاشتم که از خودم چیزی نمانده!

می ترسم نقاب ها را بردارم دیگر نشناسیدم.

می ترسم خودم باشم و از من فرار کنید.

من فقط با نقاب هایم  میان شما جا دارم.

راستی نکند شما هم برای من نقاب می زنید؟

 

۹۱/۱۰/۰۳
میرزا محمد حسین حدائق

نظرات  (۳)

بعضی ها را از دور که میبینی میدرخشند .........جلو که میان میبینی درخشش اونا مال خورده شیشه هاشونه..................
پاسخ:
بله دقیقا
آواز دهل شنیدن از دور خوش است
۰۵ دی ۹۱ ، ۱۷:۲۸ حاتم ابتسام

به قول یه بنده خدایی:

هی بازیگر گریه نکن ما هممون مثل هیم

صبحا که از خواب پا می شیم نقاب به صورت می زنیم

...

ادامه جالبی داره

شاید این وبلاگ ها و نوشته ها هم خودش نقابی باشد.

پاسخ:
شک نکن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">