آینه

شعر یعنی نور یعنی آینه

آینه

شعر یعنی نور یعنی آینه

زیباترین سیاهی عالم دو چشم توست

دوشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۲، ۰۸:۴۶ ق.ظ

من را بس است خنده ی هر صبحگاه تو

این خنده های عشوه گر گاه گاه تو

سرمه زدی به چشم و به زانو در آمدم

پیش دو چشم های قشنگ سیاه تو

آمیختی به هم دل ودین مرا ببین

کافر شدم به عشق طواف نگاه تو

محراب ابروان تو شد سجده گاه من

از سمت کعبه کرد دلم رو به راه تو

حالا دلم کشیده ببوسم لب تو را

تنها نشسته ام به امید گناه تو

۹۲/۰۱/۲۶
میرزا محمد حسین حدائق

نظرات  (۱)

سلام
کشتی مارو با این شعرهات
عاشق طبع شعرتم
پاسخ:
عزیزمی 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">