آینه

شعر یعنی نور یعنی آینه

آینه

شعر یعنی نور یعنی آینه

آرزو

چهارشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۰۰ ق.ظ

زیباترین لبخند انسان می شوم من؟

شاعرترین مرد مسلمان می شوم من؟

شیرین ترین لیلای عالم گشته ای تو

مجنون ترین فرهاد دوران می شوم من؟

رفتی از اینجا و مرا با خود نبردی

از دوریت چون پیر کنعان می شوم من

سوگند بر رعد دو چشم پر فریبت

جاری ترین سوگند باران می شوم من

عاشق شدن، حسرت، ندامت، باز از نو

عاشق شدم بعدش پشیمان می شوم من

اکنون رها مثل پری در دست بادم

تنهاترین مرد غزلخوان می شوم من

۹۲/۰۳/۱۵
میرزا محمد حسین حدائق

نظرات  (۵)

احسنت
۱۵ خرداد ۹۲ ، ۱۳:۱۲ صالح جهانی
:)
۱۴ خرداد ۹۲ ، ۰۰:۳۶ صالح جهانی
پس چرا پشیمان!؟ 
پاسخ:
چون عاشق شدم 
۱۳ خرداد ۹۲ ، ۱۷:۵۹ پرستو مهاجر
سلام

شعرای قدیمی تون دوست تر دارم
پاسخ:
سلام لطف دارید ولی ...
سلام
1_این نشست به دلم "عاشق شدن، حسرت، ندامت، باز از نو".

2_اصلاً با توجه به همین شعرت لطفاً اینقدر شعر بالا نیار ؛ برا خودت خوب نیست, اعتبارت ,دستگاه گوارشت ,ذوقت ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">