آینه

شعر یعنی نور یعنی آینه

آینه

شعر یعنی نور یعنی آینه

مادر

شنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۲، ۰۸:۵۶ ب.ظ

هر کس که شبیه من شود بدبخت است

گر جان ندهد حقیقتا سرسخت است

ای کاش پسر جای تو من میمردم

مادر شوی و داغ ببینی سخت است

۹۲/۰۴/۱۵
میرزا محمد حسین حدائق

نظرات  (۱۵)

just it very good

thanks

پاسخ:
ممنون
بله! هوری هم از هورانه به ما رسید و شما را یافتیم....خوش یافتیم، خوش!
شیراز را دوست می دارم ولی فیض حضورش نصیب نشده.
پایدار باشید
پاسخ:
خوش آمدید
۱۴ مرداد ۹۲ ، ۱۸:۱۲ فاطمه باصری
سلام وب زیبایی دارید 
  زیبا می نویسی
  موفق باشید.
پاسخ:
سلام ممنون
۱۲ مرداد ۹۲ ، ۰۲:۵۵ محمدصادق محمدیان
سلام بی مرام
کجایی؟؟

بروزم
یاعلی
۱۱ مرداد ۹۲ ، ۰۰:۲۶ مهدی درخشان
سلام
اشعار فوق العاده زیبایی دارید
خیلی دوست دارم در شاعری من رو هم یاری کنید
به وبلاگ من سری بزنید تا از نظرات گران بهاتون بهره ببرم
ممنون
پاسخ:
سلام لطف دارید چشم

سلام

 

اگر مایل به تبادل لینک هستید ما را لینک کنید و اطلاع دهید تا لینکتان کنیم.ممنون

 

ما را با این نام و آدرس لینک کنید.

 

دانلود آهنگ جدید | بیر موزیک

طیب الله انفاسکم
الله یرحمکم
۲۳ تیر ۹۲ ، ۱۹:۰۹ عارف عبداله‌زاده
شادی روح بانی وبلاگ جمیعا صلوات!
سلام

خدا رحمتت کنه..
حالا که اون دنیا اینترنت داره منم حوس مردن کردم.
۲۱ تیر ۹۲ ، ۱۶:۱۴ محمدحسین جمال‌زاده
نمیری پسر!
سلام.
خیلی زبان روان و ساده ای دارید. 
در کنار نو بودن شعرهاتون، عالیش کرده!
البته با این یکی خیلی حال نکردم!!
به نظرم از دل نیومده بود که بر دل بشینه...
ولی خب به نظرم البته!

سلام

 

کی مرده؟

پاسخ:
خودم
سلام کسی مرده؟
پاسخ:
نه بابا
خودم مردم
۱۶ تیر ۹۲ ، ۱۷:۲۴ همنشین دود و قلیان کافه سید

بسیار لذت بردم

کار بلدی و خوش ذوق

پاسخ:
سلامتی همه ی دودی ها
ممنون
۱۶ تیر ۹۲ ، ۱۱:۵۴ پرستومهاجر
سلام 

چه عجب یه شعر جدید

موفق باشید
پاسخ:
مررررررررررررسی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">