آینه

شعر یعنی نور یعنی آینه

آینه

شعر یعنی نور یعنی آینه

زمستانم

شنبه, ۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۳۰ ب.ظ

در این زمانه به یأسم امید می گویند

به شعر های سیاهم سپید می گویند

برای مردم این شهر میر دامادم

به وعده های عجیبم نوید می گویند

اگرچه دختر من را بهار نامیدند

به روز مردن من روز عید می گویند

شکست هیبت من با نگاهشان حالا

به این چنار شکسته رشید می گویند

کسی نماز وفات مرا نخواند اما

به این جنازه ی بی جان شهید می گویند

۹۴/۰۹/۰۷
میرزا محمد حسین حدائق

نظرات  (۱)

سلام حسین
خوبی ؟ منتظر شعرات بودم برادر
خیلی عالی است خیلی...
مدت زیادی است دنبالت میکنم.
...................
در آسمان او
همیشه
آن دیواری نصیب من شد
پریزی برق دارد و
دخترکی بی شرم 
که دائم گوشی اش را شارژ میکند.
هادی طیطه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">