آینه

شعر یعنی نور یعنی آینه

آینه

شعر یعنی نور یعنی آینه

همدم

سه شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۱، ۰۲:۱۱ ب.ظ

ماهی بلور تنگ اقیانوسم

من خواب ندیده ی پر از کابوسم

از چشم چرانی دلم می فهمی

من بچه ی عصر ننگ بی ناموسم

با اهل تظاهر و ریا می گردم

چون اهل دیار مسجد و ناقوسم

می گفت که جور هند باید بکشی

دیوانه ندید من خودم طاووسم 

اشعار شده هم دم «تنهایی» من

از خلق بریده با خودم مأنوسم

این شعر عجب مزه ی خوبی دارد

من واژه به واژه شعر را می بوسم        

۹۱/۰۹/۱۴
میرزا محمد حسین حدائق

نظرات  (۱)

۱۵ دی ۹۱ ، ۱۴:۵۸ حاتم ابتسام

آفرین

شعری پر از شاعرانگی

یک رباعی چند بیتی!!!

لذت بردم

پاسخ:
قربونت برم اگه بیشتر از دو بیت بشه که دیگه رباعی نیست
درسته وزنش مثل وزن رباعیه
ولی بهش میگن غزل

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">